Interview s Michaelom Hessemanom

 1.) Aké materiály ste priniesli na túto prednášku?

Priniesol som zábery, na ktorých sú vidieť manévre vesmírnych lodí nad najväčšími mestami sveta. Asi najunikátnejší z nich pochádza z Mexiko City. Je na ňom zachytený veľký objekt letiaci nad mestom za bieleho dňa. Na záberoch je jasne viditeľný kovový disk, vznášajúci sa nad činžiakmi. Chvíľami sa za nimi stráca, chvíľami sa zas objavuje. Okrem autora filmu toto pozorovanie potvrdilo ïalších 15 očitých svedkov.

2.) Rozprávali ste sa s nimi osobne?

Vybral som sa za nimi sám a asi s polovicou z nich som osobne hovoril. Boli to ľudia zo všetkých spoločenských vrstiev. Mal som dojem, že sa im dá veriť. Utvrdil som sa v tom, že ten film je absolútne vierohodný.

3.) Ako si vysvetľujete, že v poslednom čase sa v Južnej Amerike objavilo viacero senzačných pozorovaní UFO?

Juhoamerické krajiny majú bohatú kultúrnu minulosť. Napríklad v Mexiku existovala starobylá kultúra Aztékov. Je možné, že tieto staré indiánske národy mali už v staroveku kontakty alebo skúsenosti podobného druhu. Otázka kontaktov alebo pozorovaní úzko súvisí s otvorenosťou ľudí. Ak človek verí alebo je otvorený voči tomuto fenoménu, potom viac vidí.

4.) čo je nového v kauze známej pitvy mimozemšťana z Roswellu?

V prvom rade treba povedať, že neišlo o mimozemšťana z Roswellskej havárie. Na tom filme je bytosť z havárie, ktorá sa odohrala o čosi neskôr na mieste ležiacom relatívne blízko Roswellu. Preto sa to často pletie. Ja som tento film viac ako rok skúmal a študoval. Podarilo sa mi získať kontakt na kameramana a rozprával som sa aj s niekoľkými očitými svedkami. Podľa mňa už niet pochýb o tom, že film je absolútne autentický.

5.) V poslednej dobe sa objavilo niekoľko správ o vstupe obrovských objektov do pozemskej atmosféry. Ide o informácie z rôznych končín sveta a z Internetu. Viete k tomu niečo povedať?

Americké veliteľstvo protivzdušnej obrany NORAD v poslednom čase naozaj niekoľkokrát potvrdil prienik neznámych veľkých telies do atmosféry. Pravdou však je, že na radaroch už boli niekoľkokrát zaznamenané objekty veľkých rozmerov. V tejto súvislosti by som rád spomenul aj operáciu PRATO, ktorú zorganizovalo brazílske vojenské letectvo. V roku 1997 boli v delte Amazonky viackrát pozorované gigantické objekty. Armáda sa preto pustila do bádania, ktoré trvalo tri mesiace. Zistilo sa, že v oblasti Amazónie sa podozrivo často pohybovali veľké lietajúce útvary, častokrát s priemerom až 300 metrov. Veľmi zvláštne manévrovali. častokrát sa priblížili tesne k pozorovateľom. V jednom prípade vzdialenosť medzi ľuïmi a objektom klesla na 70 metrov. Veliteľ operácie PRATO, plukovník Rolland Dalima, poskytol na túto tému niekoľko rozhovorov. Bohužiaľ, krátko po ich uverejnení bol nájdený màtvy.

6.) Ako vidíte budúcnosť programu SETI a čo hovoríte na najnovšie zistenia o legendárnej tvári na Marse?

Program SETI pokračuje ïalej. Boli zachytené veľmi zaujímavé signály, ale je ťažko povedať, či majú umelý alebo prirodzený pôvod. Je treba počkať, či sa zopakujú. Až potom bude možné vyvodiť nejaké uzávery. čo sa týka známej tváre na Marse, posledné fotografie pochádzajú z apríla tohoto roku. Tvar základne naznačuje umelý pôvod

Zdroj: aufob.org

Obľúbené príspevky z tohto blogu

UFO kluby na Slovensku

Časová slučka

Zvláštne schopnosti Tibetských lámov